ILMAINEN TOIMITUS YLI 150 € TILAUKSELLE (Alv. 0%)

Language

Pepsi Max

  • Todistetusti parhaan makuinen kolajuoma ja suomalaisten rakastama Pepsi Max maistuu rohkealta kolalta ilman sokeria
  • Maximum taste, no sugar
  • Maistuu parhaalta jääkylmänä tarjoiltuna
Tuotekoodi
10757
Myyntiyksikön EAN
6413602015169
EAN
6413600015147
Alkuperämaa
Suomi
Pakkauskoko
1,5 L
Kappaleita / MPC
2
Natrium
< 0,100 g
Bruttokaloriarvo kJ
2 KJ
Hiilihydraattia g
< 0,10 g
Hiilihydr., josta sokeria g
0,00 g
Rasvaa g
0,00 g
Ravintokuitua g
0,00 g
Proteiinia g
< 0,10 g
E-numerot
Fosforihappo (E338), Asesulfaami K (E950), Aspartaami (E951), Ammoniumsulfiittimenetelmän so (E150D), Sitruunahappo (E330), Mononatriumsitraatti (E331)
Kierrätettävyystapa
Kierrätettävä materiaali
Kierrätysjärjestelmä
Palpa
Lisäaineet:pakollinen ilmoitus
Sisältää fenyylialaniinin läht, sisältää makeutusaineita, Sisältää kofeiinia, Sisältää väriainetta
Ravitsemuksell. ominaisuudet
Keinotekoisesti makeutettu, Kevyt, Sokeriton
Tuottaja
Oy Hartwall Ab
Pakkaustyyppi
Monipakkaus
Ainekset
Ainekset: Vesi, hiilidioksidi, väri (E150d), makeutusaineet (E951,
E950),happamuudensäätöaineet (E338, E330, E331), aromit (mm. kofeiini).
Tammikuussa 1898 Caleb Bradham ryhtyi valmistamaan vedestä, sokerista, vaniljasta, harvinaisista öljyistä sekä colapähkinöistä kehittämäänsä uutta juomaa Pohjois-Carolinassa. Vielä samana vuonna hän antoi juomalleen nimen Pepsi-Cola.

Pepsi Max aloitti menestystarinansa Suomessa vuonna 1994. Ensiesittelynsä jälkeen rohkean kolan makuinen ja sokeriton Pepsi Max otti ansaitusti vahvan aseman Suomessa. Nykyään suomalaiset kuluttavat Pepsi Maxia henkeä kohden neljänneksi eniten koko maailmassa. Suomalaisiin vetoavat Pepsi Maxin täyteläinen colan maku ilman sokeria. Sokkomakutesteissä Pepsi Max on kuluttajien mielestä kaikkein parhaimman makuinen kolajuoma. "Maximum taste, no sugar" on lupaus, jota Pepsi Max ei petä.
"Live for now". Kun puhutaan monien suosikkijuomasta Pepsistä, pitää lähteä brändin sloganin mukaisesti liikkeelle tärkeimmästä, nykyhetkestä. Pepsi Max on ollut vuodesta 2019 alkaen Suomen ostetuin virvoitusjuoma kotiin.Vaikka jännittäviä tarinoita ei Pepsin maailmasta puutu, tärkeintä juomissa on vastustamaton maku, jonka vuoksi kuluttajat palaavat tuotteen pariin aina uudelleen. Pepsi Max onkin Suomen suosituin sokeriton kolajuoma, ja sen maun toimivuus on tietysti testattu makutesteissä myös Suomessa.Pepsi kulki apteekista Superbowl HalftimeenVuonna 2018 tuli kuluneeksi 120 vuotta siitä, kun Pepsi-Cola syntyi. Yhdysvaltojen Pohjois-Carolinasta kotoisin oleva Caleb Bradham oli alkanut kehittää 1890-luvulla virvoitusjuomasekoituksia, joita hän myi apteekissaan. Vuonna 1898 hän nimesi aiemmin Brad’s Drink-nimellä kulkeneen juoman Pepsi-Colaksi. Tuoteluomus sisälsi hiilihapotettua vettä, sokeria, vaniljaa, harvinaisia öljyjä ja kolapähkinöitä.Vuosien ja vuosikymmenien saatossa Pepsi kasvatti suosiotaan ensin Yhdysvalloissa ja sittemmin ympäri maailmaa. 1930-luvun laman notkahduksesta selvittiin tuomalla markkinoille aiempaa suurempi pullo edulliseen hintaan. Vuosisadan puolesta välistä juoman menestys kiihdytti kasvuaan, mutta suosio räjähti toden teolla 1980-luvulta alkaen. Merkittävä muutos tuotteen markkinoinnissa teki Pepsistä nuorelle sukupolvelle suunnatun juoman, jonka mainoksissa esiintyi ajan suurimpia musiikkitähtiä Michael Jacksonista Tina Turneriin. Seuraavilla vuosikymmenillä Pepsin talliin liittyivät muun muassa Britney Spears, Pink, Beyoncé ja Enrique Iglesias.Musiikin lisäksi Pepsin mainonta on liittynyt – ja liittyy edelleen – vahvasti myös urheiluun. Urheiluliigojen sponsorisopimukset, huippu-urheilijat mainoksissa sekä vahva näkyminen suurissa urheilutapahtumissa ovat osa Pepsin brändiä. Se myös tuo tulosta. Suomessa Pepsi Maxia ovat sen kekseliäälle ja rohkealle arvomaailmalle sopivasti edustaneet esimerkiksi Extreme Duudsonit ja Cheek.Pepsi Max sopii suomalaiseen makuunSuomeen ensimmäiset Pepsit rantautuivat jo 1940-luvulla, mutta virallisesti Pepsi saatiin Suomen markkinoille vuonna 1968. Vuoden 1999 alusta alkaen Pepsi-tuotteiden valmistus ja jakelu siirtyivät Hartwallille.Perinteisen sokerilla makeutetun Pepsin lisäksi Suomessa menestystä on niittänyt kaloriton Pepsi Max. Suomeen sokeriton kolajuoma saapui vuonna 1994, vuosi sen Yhdysvaltojen lanseerauksen jälkeen. Pepsi Maxin tumman makea ja täyteläinen maku vetoaa moneen. Muun muassa bloggaaja Kasper Strömman on tunnustautunut Pepsi Maxin suureksi faniksi.Suomessa juodaan Pepsi Maxia neljänneksi eniten maailmassa henkeä kohti. Juoman uudet ja jännittävät makuinnovaatiot ovat tarjonneet uusia juomaelämyksiä. Kuluttajat ovat uteliaita kokeilemaan uusia tuotteita, ja välillä kaivataan vaihtelua tuttujen ja turvallisten tuotteiden rinnalle. Siihen elämyksellinen Pepsi Max tarjoaa hyvän tilaisuuden!Aikajana1898 - Yhdysvaltalaisen farmasistin Caleb Bradhamin kehittämän Pepsi-Colan valmistus aloitetaan.1934 - Pepsistä tulee hittituote USAssa edullisen hinnoittelun seurauksena.1968 - Pepsi Suomen markkinoille.1984 - Pepsistä uuden sukupolven juoma. Michael Jackson mainostaa brändiä.1990- ja 2000-luku - Pepsin mainoskampanjoissa mm. Beyoncé, David Beckham ja Spice Girls.1993 - Pepsi Max lanseerataan USA:ssa, Suomessa 1994.1999 - Pepsin valmistus Suomessa siirtyy Hartwallille.2007 - Pepsi sponsoroi ensimmäisen kerran Superbowl Halftime Show’ta.2010-luku - Pepsi Maxilla yhteistyötä Suomessa mm. Extreme Duudsonien ja Cheekin kanssa.2018 - Pepsi Max on Suomen suosituin sokeriton kolajuoma.2019 - Pepsi Max on Suomen kotiin ostetuin virvoitusjuoma.
 
Vertaile tuotteita